Промоција две књиге реп певача Бошка Ћирковића Шкаба и члана групе „Београдски синдикат” као и наступ овог извођача одржани су у четвртак, 23. септембра на програму „Стихом против страха” у Градској библиотеци Чачак. Разговор са познатим музичарем водила је Софија Димитријевић у име Удружења „Ирмос”. Иако су поменути сви наслови Шкабових публикација које су до сада објављене, највећи акценат у разговору стављен је на књигу поезије „Одметност” и последњу објављену збирку „Вукјаклија”. На почетку разговора водитељка програма се додаткла стихова песме која отвара књигу симболичног назива „Одметност”. Бошко Ћирковић је стиховима у овој књизи изразио критичку мисао према општем стању у друштву и појавама којима смо свакодневно окружени.
Посебна пажња током промоције посвећена је читању Шкабове поезије, а нарочит у делу збирке који носи назив „Мрачан ток свестиˮ јер обилује песничким сликама и метафорама. Kао главни мотив овог циклуса, идејно се провлачи пацов: „прљави сокак” као место у ком он обитава, „стомак пун отрова” и „грч страшних болова” који га описују. Слика се употпуњује окончавањем живота једног „небитног пацова”. Ћирковић је осветлио колико је овај мотив индивидуалан, а колико је негде општа слика појединца у данашњем друштву и да ли је то „вечна тама”. Аутор као велики поклоник стрип културе и анимираног филма је одлучио да на корици књиге буде пацов који једе сам свој реп, односно представља зачарани круг у животном циклусу. Шкабо овим песмама изражава бунт, јер не жели да буде део таквог окружења који води ка ропству и губљењу личне слободе. Уједно то је порука и за све младе да се не предају што је посебно дочарао стиховима „Волим да се борим. Борим да се волим. Kроз олује бродим, заједно са људима својим.”
Четврта Ћирковићева поетска збирка „Вукјаклија” још више продубљује мотиве егзистенције, слободе и општег пада друштва уз новообрађене мотиве трансхуманизма којима се данашњи човек без виртуелних ланаца једино може супроставити правом љубављу којој нема места на тржишту. Ово је био одличан увод у музички део вечери на коме је популарни репер извео ауторске песме као и нумере популарног „Београдског синдиката”.